چند ترفند آرایشی جالب برای جذابیت بیشتر خانم ها

هر دختری به ظاهر خود اهمیت می دهد، و همیشه چیزی در ظاهر او وجود دارد که دوست دارد آن را تغییر دهد: جراحی بینی انجام دهد، لب های خودش را پر کند یا از جوش های سر سیاه خلاص شوید. اما نیازی به اقدامات زیادی نیست. ظاهر کامل فقط به ابزار آرایش مناسب و کمی وقت نیاز دارد.

ماچند ترفند جمع آوری کرده ایم که به شما کمک می کند تا جلوه مورد نظر خود را بدست آورید.

۱۰. چگونه صورت خود را باریک کنید

کانتورینگ یکی از بهترین تکنیک های آرایشی برای تعریف و مجسمه سازی صورت است. ابتدا پایه (۲ سایه عمیق تر از رنگ پوست) را روی لبه خط مو و دقیقاً زیر استخوان گونه قرار دهید تا به “اثر گونه های توخالی” برسید. کار را با کشیدن هایلایت در وسط پیشانی، زیر چشم و نوک چانه پایان دهید. همه چیز را مخلوط کنید.

۹. چگونه می توان بینی نازک تری جعل کرد

اگر می خواهید بینی پهن شما باریکتر به نظر برسد، یک روش ساده برای تحقق آن وجود دارد. ابتدا از پودر کانتور تیره استفاده کنید تا ۲ خط منتهی به ابرو در امتداد پل بینی خود اضافه کنید. سپس نوک بینی خود را تیره کنید. سایه روشن تری از پودر (یک سایه روشن تر از رنگ پوست شما) را روی پل بینی خود بمالید و همه چیز را مخلوط کنید. از این روش برای شکل دادن به انواع مختلف بینی استفاده کنید.

۸. نحوه پوشاندن سیاهی حلقه ها

برای پنهان کردن علائم کمبود خواب از کانسیلر استفاده کنید. آن را در جهتی از گوشه داخلی چشم خود به گوش خارجی قرار دهید، مطمئن شوید که فقط ناحیه مشکل را بپوشاند. بهتر است ضربه های سبک باشد تا اینکه کانسیلر را نقطه گذاری کنید. اگر آن را با انگشتان خود خالی کنید، آنها را گرم کنید – این کار روند را راحت تر و نتایج را بهتر می کند.

۷. چگونه کوتاهتر به نظر برسیم

شما می توانید فقط با ۳ ابزار ساده پیشانی خود را کوچکتر نشان دهید: یک قلم مو، یک اسفنج و یک برنز کننده کرم با سایه های تیره تر از رنگ پوست. ابتدا از شقیقه خود استفاده کنید و برس را در امتداد خط موهای خود به سمت بالا حرکت دهید. سپس با دقت آن را مخلوط کرده و از انتقال قابل مشاهده جلوگیری کنید.

۶. چگونه ابروهای خود را شکل دهید

برای اینکه ابروهایتان بی نقص به نظر برسند، یک مداد یا موم ابرو برای تعریف آنها بردارید، و یک مرز بالا و پایین بکشید. فضای بین خطوط را پر کنید، اما مطمئن شوید که کمی از قسمت بالای ابرو پر کردن را شروع می کنید تا طبیعی ترین شکل را به آن بدهید. زیر لبه پایین ابرو را کانسیلر بزنید.

۵. چگونه می توان از خراب شدن ریمل ممانعت کرد

گذاشتن ریمل آخرین لمس برای آرایش شماست ، اما اغلب از کنترل خارج می شود و روی پلک های شما قرار می گیرد. برای اطمینان از اینکه این اتفاق نیفتاده از قاشق استفاده کنید. این یک روش بی عیب و نقص برای سالم نگه داشتن بقیه آرایش شماست. همانطور که نشان داده شده، یک قاشق بگذارید و همانطور که معمولاً ریمل بزنید. خواهید دید که تمام مانده ها روی ظرف باقی می مانند. این روش همچنین به شما کمک می کند تا توده ها را کاهش دهید. این ترفند را می توانید با مژه های پایین خود تکرار کنید.

۴. چگونه لبهای خود را نرم کنیم

لایه برداری به شما کمک می کند تا شکاف لب ها را نرم و لطیف نگه دارید. مرطوب کردن با مرهم باعث می شود احساس “خشکی لب” از بین برود، اما همچنین باید سلول های مرده پوست را به طور مرتب از بین ببرید. کافی است کمی از مرهم یا وازلین را به مسواک خود بمالید و لب های خود را به آرامی مالش دهید.

۳. نحوه افزایش حجم لب

در چند مرحله ساده می توانید لب های خود را بصورت چربی جمع کنید. ابتدا با استفاده از یک مداد لب سفید در وسط لب های خود شروع کنید. سپس خط لب طبیعی خود را با یک مداد رنگی ردیابی کنید. مداد سفید را در وسط لب های خود مخلوط کنید تا یکدست شود و با استفاده از براق کننده لب کار را تمام کنید.

۲. چگونه لکه ها را پنهان کنیم

اگر می خواهید آکنه و سایر نقایص پوستی صورت خود را بپوشانید ، مقداری مرطوب کننده به مناطق مشکل بزنید. آن را به آرامی مالش دهید، بگذارید خشک شود و صورت خود را پودر کنید. نکته دیگر استفاده از کانسیلر سبز به جای لوسیون است. رنگ سبز، قرمزی را خنثی می کند و باعث کاهش التهاب می شود. به یاد داشته باشید که از رژگونه صورتی روشن استفاده نکنید زیرا باعث برجسته شدن هر جوش کوچک می شود. اگر نمی توانید از رژگونه چشم پوشی کنید ، از قهوه ای روشن استفاده کنید.

۱. خط چشم تیز و لب های مشخص

می توانید از تکه های پد یا نوار چسب استفاده کنید تا خط چشم شما حالت تیز و عالی داشته باشد. لب های خود را با هایلایتر در بالا کانتور کنید – این باعث می شود بزرگتر و پرتر به نظر برسند.

دسته بندی شده در: