اگر به دنبال ترکیب رنگ موهای پرطرفدار هستید باید با نوع رنگ ‌هایی که وجود دارد و استفاده از میزان درصد اکسیدان آشنایی داشته باشید. از ترکیب رنگ موهایی که می‌ توانید استفاده کنید باید رنگ موی شکلاتی دودی، رنگ موی بیسکویتی، رنگ موی عسلی زیتونی، رنگ موی دودی و … را نام برد.در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید.

۱۰ فرمول ترکیب رنگ موی پرطرفدار

در گذشته خانم‌ ها برای تغییر رنگ موهای خود از مواد گیاهی چون حنا، ریواس و … استفاده می‌ کردند که در نهایت زیبایی خاصی را به موهای آن ها می‌ بخشید، اما رفته‌ رفته و با گذر زمان علم با پیشرفت زیادی مواجه شد، در نتیجه رنگ ‌هایی را بر پایه‌ ماده‌ های شیمیایی به بازار ارائه دادند که تغییرات زیادی را بر روی رنگ موها ایجاد می ‌کند، در ادامه مطالب هم ۱۰ ترکیب رنگ موی پرطرفدار را برای شما معرفی خواهیم کرد.

۱۰. ترکیب رنگ مو بیسکویتی

افرادی که می‌ خواهند رنگ مو بیسکویتی را بر روی موهای بدون دکلره خود اعمال کنند، باید از یک فرمول ترکیب رنگ موی خاص استفاده نمایید. این ترکیب شامل رنگ مو بلوند طلایی شماره ۸٫۳، رنگ مو بلوند دودی متوسط شماره ۷٫۱ می ‌شود که برای مخلوط آن باید از اکسیدان ۹ درصد استفاده کنید.

البته دقت داشته باشید که رنگ مو فندقی را بیشتر از رنگ مو شکلاتی استفاده کنید، از طرفی هم باید با توجه به موهای خود مقدار مناسبی از این رنگ را در کاسه‌ ای ریخته و حدود یک‌ و نیم برابر بیشتر از رنگ مویی که استفاده کرده‌ اید اکسیدان را اضافه نمایید تا غلظت رنگ مناسب ‌شود و بعد از این ‌که رنگ را بر روی موهای خود پخش کردید باید اجازه دهید ۳۰ دقیقه در همان حالت باقی بماند و بعد آن را شستشو دهید.

۹. رنگ مو شکلاتی دودی

یکی از پر طرفدارترین رنگ موها که تمامی سنین می ‌توانند آن را مورد استفاده قرار دهند رنگ مو شکلاتی است که برای بدست آوردن این ترکیب باید مقداری رنگ مو کاکائویی شماره ۷٫۷ و رنگ مو دودی شماره ۶ را با اکسیدان ۹ درصد ترکیب کنید.

هنگام ترکیب رنگ مو باید مقدار زیادی رنگ مو کاکائویی را مورد استفاده قرار دهید و با توجه به اندازه‌ موهای خود مقدار مناسبی از رنگ را آماده کنید، البته دقت داشته باشید که نباید از کاسه فلزی استفاده کرد، چرا که اثر گذاری رنگ را کاهش می ‌دهد.

سعی کنید بعد از این ‌که رنگ را به‌ طور مساوی بر روی موهای خود پخش کردید با استفاده از یک شانه‌ پلاستیکی موها را صاف کنید تا رنگ به کل موهای شما برسد.

آموزش فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار,ترکیب رنگ مو های پرطرفدار,ترکیب رنگ موی پرطرفدار

۸. رنگ موی عسلی

یکی از رنگ موهای پرطرفدار که چندین سال پیاپی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته رنگ موی عسلی می ‌باشد و از آن به‌ عنوان یک رنگ چهار فصل یاد می‌ شود که می ‌توان آن را برای انواع رنگ پوست مورد استفاده قرار داد.

برای استفاده از این ترکیب رنگ مو پرطرفدار ابتدا باید از واریانسیون ۰۰۰ و اکسیدان ۱۲ استفاده ‌شود به این صورت که واریانسیون و اکسیدان را با هم مخلوط کرده و حدود ۴۰ دقیقه اجازه دهید که این مخلوط بر روی موهای شما باقی بماند، بعد از این ‌که موی خود را شستشو دادید از ترکیب رنگ مو شماره ۹، رنگ مو دودی شماره ۹٫۲، واریانسیون طلایی و اکسیدان ۹ درصد استفاده کنید.

۷. رنگ موی زیتونی

از محبوب ‌ترین رنگ ‌هایی که مورد پسند بیشتر خانم‌ ها واقع می‌ شود رنگ موی زیتونی است و برای اعمال کردن آن بر روی موهای خود باید آن ‌ها را تا پایه روشن برسانید، به‌ همین علت افرادی که به ‌طور طبیعی موهای روشنی دارند می‌ توانند به‌ راحتی رنگ موی زیتونی را مورد استفاده قرار دهند.

افرادی که دارای موهای تیره هستند می ‌توانند موهای خود را روشن کنند، سپس با استفاده از رنگ مو زیتونی شماره‌ ۱۰، ۹ و ۵ ترکیبی را با اکسیدان ۹ درصد درست کنید، سپس آن را به ‌خوبی مخلوط نمایید و مورد استفاده قرار دهید.

۶. رنگ مو شکلاتی فندقی

از رنگ موهای تیره ای که برای بسیاری از افراد جذاب است و می‌ توان آن را بر روی موهای طبیعی هم به کار برد می توان رنگ موی شکلاتی فندقی را معرفی کرد که باعث شادابی صورت شما می شود.

برای استفاده از این ترکیب رنگ مو پر طرفدار باید مقدار کمی رنگ مو فندقی شماره ۶٫۴۲، رنگ مو شکلاتی شماره ۶٫۶۵ را با اکسیدان ۹ درصد ترکیب کنید و به این نکته توجه داشته باشید که رنگ مو شکلاتی را به مقدار بیشتر مورد استفاده قرار دهید و یک ‌و نیم برابر بیشتر از میزان رنگ مو اکسیدان را مورد استفاده قرار دهید تا غلظت رنگ مو کاملا مناسب شود، دقت داشته باشید که این رنگ مو را می ‌توانید بر روی رنگ موهای طبیعی و بدون دکلره مورد استفاده قرار دهید.

۵. رنگ موی کاراملی

یکی از رنگ موهای کلاسیک معروف رنگ موی کاراملی است که اخیرا طرفداران خاصی پیدا کرده و از دسته رنگ‌ هایی است که در هر فصلی می ‌توان آن را مورد استفاده قرار داد.

این نوع از رنگ را می ‌توانید با ترکیب رنگ موی کاراملی شماره ۸، رنگ موی نچرال شماره ۵، رنگ موی نسکافه ای و اکسیدان ۶ درصد بکار ببرید و مدت زمان ۴۰ دقیقه رنگ را بر روی موهای خود بگذارید، سپس آن را شستشو دهید.

۴. رنگ موی عسلی زیتونی

از میان ترکیب رنگ موهای پر طرفدار می توان عسلی زیتونی را نام برد که گروه های سنی مختلفی می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند. برای تهیه این رنگ مو پرطرفدار می ‌توان مقداری رنگ مو طلایی شماره ۸، رنگ بژ، رنگ طلایی، دودی شماره ۷ را با اکسیدان ۶ درصد با هم ترکیب کرد، سپس اجازه دهید به مدت ۴۰ دقیقه بر روی موهای شما باقی بماند و آن را شستشو دهید.

۳. رنگ مو نسکافه ای

از بین رنگ موهای بسیاری که وجود دارد و از طرفداران خاصی هم برخوردار است، می توان رنگ موی نسکافه ای را نام برد که از آن در انواع بالیاژها و هایلایت ها استفاده می‌ کنند.

این ترکیب رنگ مو باعث شاداب و جوان ‌تر نشان‌ دادن چهره می ‌شود، بنابراین اگر در رده سنی نوجوانی تا ۲۵ سال قرار دارید می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

برای بدست آوردن ترکیب رنگ موی نسکافه ای مقداری رنگ موی دودی شماره ۷، رنگ مو بلوند کاپوچینو شماره ۸، رنگ مو بلوند نسکافه ای شماره ۶، واریانسیون نقره‌ ای و بنفش و اکسیدان ۶ درصد را با هم مخلوط کنید، سپس بعد از استفاده به رنگ موی دلخواه خود خواهید رسید.

۲. ترکیب رنگ ماهگونی

رنگ موی ماهاگونی از خانواده رنگ موی شرابی به شمار می رود که کمی ملایمتر است. اگر شما هم به ‌دنبال تغییر بسیار زیادی بر روی چهره خود هستید می‌ توانید این ترکیب را مورد استفاده قرار دهید.

برای استفاده یکی از پرطرفدارترین رنگ مو باید مقداری رنگ مو بادمجانی شماره ۷، رنگ مو آلبالویی شماره ۷، واریانسیون قرمز و اکسیدان ۹ درصد را باهم ترکیب نمایید و با استفاده از آن تغییر مناسبی را بر روی موهای خود ایجاد کنید.

۱. رنگ موی تنباکوی

رنگ موی تنباکویی در دسته رنگ های شکلاتی قرار دارد و می‌ توان بدون استفاده از دکلره آن را بر روی موهای خود اعمال کرد. برای استفاده از این ترکیب مقدار مناسبی از رنگ موی تنباکوی شماره ۳/۶، رنگ مو ۶C، رنگ موی ۵C و اکسیدان شماره ۶ را با هم ترکیب کرده و آن را بر روی موهای خود پخش کنید، اما دقت داشته باشید که اکسیدان را باید ۵ برابر بیشتر مورد استفاده قرار دهید تا رنگ دلخواه بدست آید.

دسته بندی شده در: