در جدید ترین اپدیت واتساپ خبر از افزوده شدن ویژگی اسکرین شیرینگ به تماس های ویدیوئی آن آمده است و اطلاعات مختصری در این باره منتشر شده است.

اضافه شدن قابلیت اسکرین شیرینگ به واتساپ

طبق گزارش های WABetaInfo، واتساپ در جدید ترین اپدیت خود قصد دارد قابلیت جدیدی به تماس ویدیوئی خود اضافه کند. این پیامرسان محبوب قصد دارد اسکرین شیرینگ را به برنامه خود اضافه کند و کاربران میتوانند حین تماس ویدیوئی، با فعال کردن این گزینه، تصویر صفحه گوشی خود را با هرکسی که در حال مکالمه هستند، به اشتراک بگذارند.

یک علامت به شکل یک گوشی با یک فلش که به سمت بیرون اشاره میکند، نمایان گر این قابلیت است و در کنار ابزار هایی مانند تعویض دوربین، قطع کردن صدا و قطع کردن ویدیو در پایین تماس های ویدیوئی واتساپ قرار گرفته است. هنگامی که بر روی دکمه اسکرین شیرینگ کلیک میکنید، یک صفحه با این سوال که “Start recording or  casting with WhatsApp?” ظاهر میشود و در ادامه توضیح داده است که واتساپ به هر گونه پسورد، عکس و اطلاعاتی که در این ویدیو نشان داده شود دسترسی خواهد داشت. اگر شما با این امر مشکلی نداشته باشید میتوانید با زدن بر روی گزینه “Start now” شروع به اشتراک گذاری صفحه گوشی تان در هر زمانی از تماس تصویری کنید.

 

قابلیت اسکرین شیرینگ در حال حاضر صرفا برای تست کننده های اندروید بتا در دسترس است اما در هفته های آینده برای کاربران بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت. احتمال داده میشود این قابلیت برای گوشی هایی با اندروید قدیمی، گروه های بزرگ یا کسانی که از نسخه های قدیمی تر واتساپ استفاده میکنند، کار نکند.

دسته بندی شده در: