حتما برایتان پیش آمده که مدام هر سایتی را که باز می‌کنید تبلیغات تکراری و غیرتکراری برایتان نشان داده می‌شود. این‌ها همگی تبلیغات گوگل بوده و برای عده زیادی از افراد آزاردهنده می‌شود. اما آیا می‌توان از شر این تبلیغات آزاردهنده خلاص شد؟ قطعا روشی برای حذف تبلیغات در کروم دسکتاپ و گوشی وجود دارد و امروز قرار شده به شما یاد دهیم که چگونه جلوی این تبلیغات را بگیرید. پس با ما همراه باشید…

حذف تبلیغات مرورگر کروم در گوشی اندرویدی

در گوشی اندرویدی خود وارد مررگر کروم شوید و روی سه نقطه کلیک کنید. حالا روی گزینه Settings بزنید. حال گزینه Ads را پیدا کرده و آن را فعال کنید.

با این کار تمام تبلیغات مزاحم در گوشی اندرویدی شما حذف می‌شود.

حذف تبلیغات مرورگر کروم در ویندروز

برای حذف تبلیغات در کروم دسکتاپ حتما باید ابزاری را نصب کنیم. این ابزار Adblocker نام دارد و به راحتی از بخش اکستنشن‌های کروم قابل نصب و فعال‌سازی است.

افزونه را پیدا کرده و آن را نصب می‌کنیم.

 

کار تمام است. از این پس تمام تبلیغات مزاحم برایتان غیرفعال می‌شود.

تبلیغات پاپ آپ

بعضی از وبسایت‌های تبلیغات پاپ آپ را برای نمایش کمپین‌های خود استفاده می‌کنند اما متاسفانه گاهی این تبلیغات جلوی کار کاربر را گرفته و مزاحمت ایجاد می‌کند. حتی گاهی تا در سایتی عضو نشویم پنجره پاپ آپ پنهان نمی‌شود. پس راه‌حل چیست؟
در مرورگر کروم روی سه نقطه کلیک کنید و سپس Settings را انتخاب کنید. حال گزینه Privacy and security را انتخاب کنید.

در پنجره باز شده روی گزینه Site Settings بزنید.

حال گزینه Pop-ups and redirects را انتخاب کنید.

اینگونه پنجره پاپ آپ را نیز غیرفعال کنید.

جمع بندی

سایت‌ها برای دیده شدن از انواع تبلیغات کمک می‌گیرند تا بلکه مخاطب بیشتری را جذب کنند. اما این تبلیغات باید هوشمندانه بوده و آزاردهنده نباشد. زیرا اگر مخاطب از آن خسته شود قطعا به نوعی به دنبال مسدود سازی آن یا حتی ترک سایت می‌گردد. ما در این مقاله روش‌های حذف و مسدود کردن تبلیغات کروم را به شما آموزش دادیم.

دسته بندی شده در: