در مقاله قبل بهترین کتاب های روانشناسی موفقیت را به شما معرفی کردیم و در ادامه این مقاله به ادامه معرفی بهترین کتاب های روانشناسی موفقیت پارت دوم خواهیم پرداخت. لطفا همراه مان باشید.

1. کتاب بخواهید تا به شما داده شود

بهترین کتاب های روانشناسی موفقیت یعنی بخواهید تا به شما داده شود، به قلم استر هیکس و ترجمه شهکام جولایی مطالب جالبی را بیان می کند. نویسنده معتقد است برای به دست آوردن آنچه آرزویش را دارید باید از صمیم قلب آن را از کائنات بخواهید. به زبان آوردن خواسته ها انعکاسی در دنیا ماورا ایجاد می نماید و قانون جذب برای برآورده کردن آرزوها دست به کار می شود. اطراف انسان ها را امواجی قوی احاطه کرده اند، و با هر عملی از سوی ما عکس العملی متناسب را نشان می دهد.

2. کتاب تغییری کوچک، تحولی شگرف

کتاب تغییری کوچک، تحولی شگرف، به قلم سو هادفیلد و ترجمه احمد روستا. محمدرضا ابراهیمی، به ما می گوید، نباید از تغییرات کوچک در زندگی غافل شویم. در بسیاری از موفقیت های بزرگ عوامل جزیی را نباید نادیده بگیریم و از مسائل ریز اما کاربردی ساده بگذریم. سو هادفیلد به عنوان یک مربی و سخنران انگیزشی کلاس ها و کارگاه های آموزشی خوبی برگزار می کند و کتاب تغییری کوچک، تحولی شگرف در واقع چکیده ای از تمام راهکارهای موثر برای رسیدن به پیروزی می باشد.

3. کتاب اسرار ذهن ثروتمند

کتاب موفق بعدی اسرار ذهن ثروتمند نوشته تی هارواکر ترجمه مرتضی ذوالانوار و از بهترین کتاب های روانشناسی موفقیت می باشد و به تفاوت افکار افراد ثروتمند و فقیر می پردازد. نویسنده تجربیات خود از زندگی و شرایط مختلف مالی را بیان می کند و ما با مطالعه به چالش های خاص ذهن برخورد می کنیم. خیلی از افراد جامعه تصورات اشتباهی از پول و ثروت دارند که در این کتاب از دریچه ای دیگر به امور مالی می نگرد.

4. کتاب زندگی بی حد و مرز

کتاب زندگی بی حد و مرز به تحریر نیک وویچیچ و ترجمه مسیحا برزگر یکی از پرفروش ترین کتاب های روانشناسی موفقیت در جهان به شمار می رود. نویسنده با نوعی معلولیت مادرزادی متولد شده و علیرغم اینکه از نعمت داشتن دست و پا محروم است، اما نگاهی سیاه به زندگی نداشته و به عنوان یکی از سخنرانان انگیزشی در حوزه روانشناسی مطرح گردیده. سخنان ناب و پر از مطالب مفیدش دریچه های زندگی را مقابل دیدگان شما می گشاید و راه های کسب موفقیت را به خوبی شرح می دهد.

5. کتاب از خوب به عالی

آیا شما هم جزو افرادی هستید که با رسیدن به یک موفقیت بزرگ از پا می نشینید و گمان می کنید که در اوجید؟ اگر پاسخ تان مثبت است، توصیه می کنیم کتاب از خوب به عالی نوشته جیم کالینز و ترجمه ناهید سپهرپور را مطالعه نمایید. همیشه با خود زمزمه کنید اگر الان خوبم باید عالی شوم. هرگز از تلاش دست نکشید و با تکیه بر پیروزی ها مغرورانه به زندگی ننگرید.

6. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

جایگاه پنجم بهترین کتاب های موفقیت و روانشناسی را کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید به خود اختصاص داده است. این اثر نوشته ناپلئون هیل و ترجمه بهاره مرادقلی می باشد، که شما را به داشتن ذهنی ثروتمند برای رسیدن به ثروت ترغیب می نماید. نویسنده معتقد است که برای داشتن حال خوب باید به اطرافیان تان نیز انرژی های مثبت بدهید، ثروت و موفقیت شما همچون حلقه های زنجیر به خوشبختی دیگران بستگی دارد.

7. کتاب هفت عادت مردمان موثر

کتابی ارزشمند و به معنای واقعی کامل در حوزه روانشناسی، هفت عادت مردمان موثر می باشد، که به بیان هفت گزینه اصولی برای رسیدن به موفقیت می پردازد. عادت هایی  از قبیل: عملگرا بودن، پرداختن به اولین ها، پیشرفت مستمر، اول فهمیدن سپس فهماندن، برنده اندیشیدن، جمع آوری چند مهارت برای خلق مهارتی نوین و پیش بینی کردن. مطالعه این کتاب به طور قطع شما را به سوی پیشرفت و ترقی سوق خواهد داد.

8. کتاب عقده سیندرلا

کتاب عقده سیندرلا نوشته کولت داولینگ و ترجمه سلامت رنجبر، در باب آموزش اعتماد به نفس و راه های مستقل بودن به بانوان می باشد. این اثر تلاش می کند راهکارهای اساسی برای رها شدن از وابستگی های زنان در جامعه را ارائه دهد. نویسنده می خواهد بانوان را به این باور برساند، که برای بزرگ ترین تغییرات باید به توانایی های خود باور داشته باشند.

9. کتاب آیین دوست یابی

کتاب آیین دوست یابی به قلم دیل کارنگی و ترجمه سودابه مبشر، از جمله برترین کتاب های تاثیرگذار در زمینه روانشناسی است، که جزو پرفروش ترین آثار مکتوب جهان نیز به شمار می رود. مباحث این کتاب حول موضوعاتی همچون آموختن مهارت های انتقاد کردن، راه های برقراری ارتباط صحیح و بالا بردن نفوذ کلام می چرخد.

10. کتاب قدرت عادت

کتاب قدرت عادت نوشته چارلز داهیگ و ترجمه مصطفی طرسکی. معصومه ثابت قدم، با موضوع قدرت های شگفت انگیزی که در عادت های ما نهان گشته اند، در شمار برترین کتاب های عرصه موفقیت قرار گرفته است. نویسنده انگیزه یا پاداش در یک عمل را مهمترین راه به دست آوردن موفقیت ها می داند، و دریافت پاداش ها ما را به انجام افکار و اندیشه های بزرگ عادت می دهد.

دسته بندی شده در: