یکی از ضروری ترین موضوعات در خصوص خرید بلیط هواپیما خارجی، انتخاب یک ایرلاین با خدمات مناسب است. پروازهای طولانی نیازمند توجه به موارد مختلفی هستند تا در ابتدای سفر از عواملی مانند پرواز منظم، خدمات رسانی باکیفیت و… خیالتان راحت باشد. با وجود ایرلاین های مختلف و کلاس های پروازی متنوع، خدمات و امکانات ویژه ای برای مسافران در نظر گرفته می شود تا سفری لذت بخش را تجربه کنند.
از آن جایی که اکثر ایرلاین های دنیا در تلاش هستند تا رضایت مسافران را با ارائه خدمات ویژه به خود جلب کنند، ما نیز تصمیم گرفتیم در این مقاله شما را با ۱۰ مورد از بهترین ایرلاین های دنیا آشنا کنیم.

۱. ایرلاین سنگاپور (Singapore Airlines)

ایرلاین سنگاپور پس از تلاش های مستمر خود در زمینه حمل و نقل هوایی توانسته است پرچم دار ایرلاین های دیگر در سراسر دنیا باشد. فعالیت های این شرکت هواپیمایی باعث شده تا استاندارهای جهانی لازم را برای تبدیل شدن به بهترین ایرلاین دنیا کسب کند. در حال حاضر به روزترین و مدرن ترین هواپیماهای دنیا در این ایرلاین، در حال ترانسفر مسافران هستند. قبل از سنگاپور، کشور نیوزلند در رتبه نخست ایرلاین های برتر دنیا قرار داشت. نکته جالب این که در Singapore Airlines یک پرواز موفقیت آمیز از سنگاپور به سمت نیویورک صورت گرفت که طولانی ترین پرواز دنیا بود.

۲. ایرلاین قطر ایرویز (Qatar Airways)

قطر ایرویز یکی از ایرلاین های ۵ ستاره و معروف دنیا است. نام این ایرلاین به دلیل ارائه خدمات ویژه و جذاب، همواره در بین ۱۰ شرکت هواپیمایی برتر دنیا به چشم می خورد. قطر ایرویز کلاس های پروازی Economy، First و business را برای خدمات رسانی به مسافران ارائه میدهد.

۳. ایرلاین اوا (Eva Airways)

یکی از ایمن ترین و برترین شرکت های هواپیمایی، ایرلاین EVA است که دفتر مرکزی آن در ایرپلین تائویوان و در کشور تایوان قرار دارد. این شرکت ۵ کلاس پروازی مختلف را دارا می باشد؛ بنابراین در خرید بلیط هواپیما از این ایرلاین تردید نداشته باشید. خدمات ویژه و امکانات مطلوبی در این ایرلاین در اختیار مسافران قرار می گیرد.

۴. ایرلاین نیوزیلند (Air New Zealand)

یکی از فعال ترین شرکت های هواپیمایی اروپا، ایرلاین نیوزیلند است که دفتر مرکزی آن در اوکلند قرار دارد. وجود ۵ کلاس پروازی مختلف و ارائه خدمات مخصوص در هرکدام، این شرکت را به یکی از ایرلاین های برتر دنیا تبدیل کرده است.

۵. ایرلاین ساوت وست (Air Southwest)

شرکت هواپیمایی ساوت وست یکی از بهترین ایرلاین های آمریکایی دنیا است که با وجود خدمات خوبی که ارائه می دهد، قیمت بسیار مناسبی هم دارد. مقرون به صرفه بودن باتوجه به امکانات مطلوب، این شرکت را به یکی از ایرلاین های محبوب برای مسافران تبدیل کرده است. دفتر مرکزی ایرلاین ساوت وست در شهر دالاس واقع شده است. این شرکت با ادغام شدن چند شرکت کوچک تر در سال ۱۹۶۷ فعالیت خود را شروع کرد.

۶. ایرلاین امارات (Emirates Airlines)

شرکت هواپیمایی امارات در حال حاضر بزرگترین ایرلاین در منطقه خاورمیانه می باشد. این شرکت چند سالی است که توانسته با ارائه خدمات خوب و کلاس های پروازی متفاوت، نام خود را در بین بهترین ایرلاین های جهان مطرح کند. اگر قصد یک سفر طولانی را دارید، می توانید با انتخاب این شرکت از کلاس های پروازی مانند اکونومی، فرست و بیزینس استفاده کنید.

۷. ایرلاین جت تو (Jet2 Airlines)

شرکت هواپیمایی Jet2 یکی از ارزان قیمت ترین ایرلاین های انگلیسی است که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۲ آغاز کرد. این شرکت با رعایت نظم در پروازهای خود، توانسته رضایت مسافران را جلب کند. ایرلاین Jet2 به ۵۸ مقصد مختلف در دنیا خدمات هواپیمایی ارائه می دهد.

۸. ایرلاین ژاپن (Japan Airlines)

شرکت هواپیمایی JAL یکی از باسابقه ترین ایرلاین های ژاپنی است که دو مقصد اصلی شامل فرودگاه هانه دار در شهر توکیو و فرودگاه اوکازا دارد. کلاس های پروازی این شرکت هواپیمایی شامل اکونومی، اکونومی پرمیوم، فرست و بیزینس می باشد. پروازهای منظم و خدمات قابل قبول ارائه شده توسط ایرلاین JAL باعث شده تا نام این شرکت در میان بهترین ایرلاین های جهان بدرخشد.

۹. آزول بریزیلین ایرلاینز (Azul Brazilian Airlines)

ایرلاین Azul در رتبه سوم بهترین شرکت های هواپیمایی کشور برزیل قرار دارد. همچنین یکی از بهترین ایرلاین های دنیا نیز به شمار می رود. یکی از نقاط قوت شرکت هواپیمایی آزول بریزیلین، قیمت پایین بلیط های آن نسبت به خدمات ارائه شده است.

۱۰. ایرلاین کره (Korean Airlines)

نام ایرلاین Korean نیز در میان ۱۰ شرکت هواپیمایی برتر دنیا به چشم می خورد. این ایرلاین همان طور که از نام آن پیدا است، در کشور کره جنوبی واقع شده است. جایگاه اصلی این شرکت کره ای در ایرپلین ایچن است و دفتر مرکزی آن در شهر سئول قرار دارد. این ایرلاین آخرین شرکت در لیست بهترین ایرلاین های دنیا قرار دارد.

دسته بندی شده در: