برای بستن، ESC را بفشارید

یا دسته بندی های محبوب ما را بررسی کنید...

راه های افزایش ترافیک وب سایت

14 دقیقه زمان مطالعه
0 20

یکی از موضوعات مهمی که هنگام راه‌ اندازی وب ‌سایت باید به آن توجه داشته باشید این است که ترافیک وب‌ سایت خود را بالا ببرید، همین مورد باعث می‌ شود که وب سایتی را ارائه بدهید که بیش از وب‌ سایت های دیگر مفید است به‌ همین علت در ادامه‌ مطالب راه های افزایش ترافیک وب ‌سایت را برای شما شرح می‌ دهیم.

۱۰. انتشار وبلاگ

اگر یک وب ‌سایت اینترنتی را برای خود راه ‌اندازی کردید باید به فکر بالا بردن ترافیک وب سایت هم باشید که یکی از راهکارهای آن انتشار وبلاگ می‌ باشد، چرا که موتورهای جستجو از الگوریتم‌ هایی برخوردار هستند که وبلاگ های منتشر شده را را مورد بررسی قرار می ‌دهند و وب سایت هایی  که از وبلاگ برخوردار هستند را به یکدیگر متصل خواهد کرد.

۹. استفاده از تبلیغات

تبلیغات روشی کاملا بدیهی است که به نمایش وب‌ سایت شما در نتایج موتورهای جستجو کمک می ‌کند، بنابراین استفاده از تبلیغات در رسانه‌ های اجتماعی و تبلیغات گرافیکی یکی از راه های افزایش ترافیک وب ‌سایت می‌ باشد، سایت‌ های بسیاری وجود دارد که شما با استفاده از آن می‌ توانید به تبلیغ وب‌ سایت پردازید.

با استفاده از رسانه‌ های اجتماعی معروف وب‌ سایت خود را با افراد بیشتری آشنا کنید، در واقع با ایجاد زمینه ‌های مناسب و ارائه مطالب مفید و ارزشمند می‌ توانید کار خود را گسترش دهید. به‌ عنوان مثال با استفاده از اینستاگرام می‌ توانید لینک سایت خود را قرار دهید و کاربران بیشتری را با وب سایت خود آشنا نمایید.

۸. افزایش سرعت وب ‌سایت

کارهای بسیاری وجود دارد که می ‌تواند به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک کند که یکی از آن ها سرعت لود شدن وب ‌سایت می ‌باشند. به‌ عنوان مثال اگر به مدت ۱۰ ثانیه منتظر باشید که صفحه وب‌ سایت باز شود ممکن است از مشاهده آن وب‌ سایت انصراف دهید، بنابراین اگر لود شدن وب‌ سایت شما مدت زمان زیادی طول بکشد با انصراف دهندگان زیادی مواجه می ‌شوید.

۷. تبادل لینک

تبادل یکی از روش های افزایش ترافیک وب ‌سایت می باشد که شما باید به‌ دنبال بازدید کنندگان هدفدار باشید، به‌ عنوان مثال اگر وب ‌سایت خود را در مورد رمان ‌های عاشقانه طراحی کرده اید کار درست این است که لینک خود را در وب‌ سایت هایی قرار دهد که بازدیدکنندگان آن علاقه زیادی به رمان ‌های عاشقانه دارند، بنابراین می ‌تواند پیشرفته عمل کنید و وب‌ سایت هایی را بیابید که موضوع آن‌ ها مرتبط با موضوع وب‌ سایت شما باشد.

۶. انتشار خبرنامه

انتشار خبرنامه از دیگر راهکارهایی است که می تواند به بالا بردن ترافیک وب سایت کمک زیادی کند، هر چند شاید بسیاری از افراد تصور کنند که خبرنامه نمی‌ تواند کار زیادی را انجام دهد، اما باید بگوییم اگر شما خبرنامه را به‌ درستی به ‌کار ببرید نتایج آن را خواهید دید.

به عنوان مثال اگر خبرنامه را تنها در مورد چیزهایی که برای شما سودمند است ارائه دهید کار درستی نخواهید کرد، از طرفی شاید بسیاری از افراد نتوانند مطالب خود را در محیط خاصی بنویسند که در این شرایط اینترنت مکان‌ های آنلاین مختلفی را در اختیار آن‌ ها قرار می ‌دهد تا براساس دسته ‌بندی‌ های منظم بتوانند خبرنامه خود را ارائه دهند.

۵. ارائه رایگان مطالب مرتبط با وب‌ سایت شما

ارائه مطالب رایگان به بالا بردن افزایش ترافیک وب سایت کمک زیادی می کند که بیشتر مردم مطالب رایگان را دوست دارند و اگر شما هم بتوانید مطالب رایگانی را با توجه به موضوع اصلی خود ارائه دهید، البته دقت داشته باشید قبل ‌از این‌ که کاربران فایل رایگان را دریافت کنند آدرس ایمیل آن ‌ها را بخواهید، چرا که به‌ راحتی می‌ توانید افرادی که به موضوعات وب‌ سایت شما علاقه دارند را بیابید.

۴. انتشار آدرس وب ‌سایت

شما می‌ توانید آدرس سایت خود را در شبکه های اجتماعی، کتاب، کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور و … قرار دهید تا مردم بتوانند با وب ‌سایت شما آشنا شوند و به آن دسترسی داشته باشند.

۳. مطالعه در مورد بازدید بیشتر کاربران

با توجه به این‌ که اینترنت ثانیه به ثانیه تغییر می ‌کند باید بتوانید در مورد آمد و شد کاربران در وب‌ سایت اطلاعات مناسبی را بدست آورید که برای دریافت این اطلاعات می ‌توانید در مجله‌ های الکترونیکی ثبت‌ نام کنید و با خواندن کتاب‌ های مختلف به مطالعه مطالبی که در اینترنت وجود دارد بپردازید تا بتوانید به آخرین تغییرات و اخبار در اینترنت دسترسی داشته باشید و به بالا بردن ترافیک وب سایت کمک کنید.

۲. استفاده از ایده‌ های جدید

شما می‌ توانید تبلیغات مختلفی را انجام دهید و ایده های مناسبی که به ذهنتان رسید را بر روی وب‌ سایت خود اجرا کنید، اما دقت داشته باشید که نباید فقط یک ایده باشد بلکه باید بتوانید به آن عمل کنید.

۱. استفاده از پادکست

طبق آماری که وجود دارد می‌ توان گفت در سال ۲۰۱۳ حدود یک میلیارد پادکست در اینترنت منتشر شد که این روند نشان‌ دهنده این است که بازدید کنندگان به شنیدن پادکست‌ ها علاقه زیادی دارند و کاربران بیش از ۲۵ درصد از زمان خود را برای گوش دادن به این فایل های صوتی اختصاص می ‌دهند.

دسته بندی شده در:

دیدگاهتان را بنویسید