به تازگی شیائومی از جدیدترین ایرباد بی‌سیم خود با نام ردمی بادز 5 رونمایی کرده است.

ایرباد بی‌سیم شیائومی ردمی بادز 5

شیائومی به تازگی محصول جدیدی به نام “ردمی بادز 5” را معرفی کرده است. این ایربادهای بی‌سیم جدید با قیمتی کمتر از 30 دلار در بازار عرضه می‌شوند و از ویژگی‌های جذابی مانند کاهش نویز تا 46 دسی‌بل و پشتیبانی از بلوتوث 5.3 برخوردارند.

همچنین، در رویداد معرفی خود، شیائومی به جمعیت محصولات خود افزوده و علاوه بر سری ردمی نوت 13، ایربادز دیگری به نام “Redmi Buds 5” نیز معرفی کرد. این ایربادها با قیمتی معادل 27 دلار به بازار عرضه می‌شوند و همچنان از قابلیت کاهش نویز تا 46 دسی‌بل و پشتیبانی از بلوتوث 5.3 بهره می‌برند.

جزئیات ردمی بادز 5

نسل پنجم ایربادز Redmi نسبت به نسل قبلی خود ارتقاء‌های چشم‌گیری را تجربه کرده و می‌توان گفت که برجسته‌ترین ویژگی‌های آن عبارتند از: کاهش نویز تا 46 دسی‌بل و ظرفیت باتری 40 ساعته. این ایربادها همچنین از فناوری بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کنند و از طراحی ارگونومیکی بهره می‌برند.

به علاوه، شیائومی در ردمی بادز 5 نسل جدید، در مقایسه با نسل قبلی، از طراحی بدون ساقه استفاده کرده و این ایربادها را در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید به بازار عرضه کرده است. ایربادهای شیائومی Redmi Buds 5 همچنان از توانایی حذف نویز تا 46 دسی‌بل بهره می‌برند و در این زمینه با محصولات پرچم‌دار رقابت می‌کنند.

این ایربادز از شیائومی دارای تکنولوژی حذف نویز هوش مصنوعی با دو میکروفون است تا تماس‌های واضح تری فراهم کند. این ایربادز جدید با نسخه بلوتوث 5.3 سازگار است و می‌توان آن‌ها را از طریق برنامه Earbuds شیائومی مدیریت نمود. شیائومی اعلام کرده است که Redmi Buds 5 دارای یک محفظه صوتی مستقل است و در درایو 12.4 میلی‌متری آن حدود 1.6 متر سیم‌پیچی کرده است.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده توسط gsmarena، باید بگوییم که ایربادز Redmi Buds 5 توانایی شارژدهی 40 ساعته را در صورت استفاده ترکیبی دارند. تاکنون زمان شارژدهی دقیق با هر بار شارژ اعلام نشده است، اما به لطف فناوری شارژ سریع، تنها نیاز به 5 دقیقه قرار دادن ایربادز درون کیس است تا بتوانید به مدت 2 ساعت موسیقی گوش دهید.

دسته بندی شده در: